понеділок, 10 січня 2011 р.

Гаряча листівочка з витинанкою!

Отже, листівочка-ластівочка! Цього разу на зимову тематику в українському етно-стилі.

































Взагалі, дорогенькі, я за те, щоб ми листівки дарували усім кого любимо і частіше, наприклад кожного місяця, не залежно від наявності події чи червоної дати! Тоді листівки були б грудневі, січневі, березневі, липневі – мінімум штук дванадцять в році! )) Це б і настрій підняло і творчість розвинуло. 

Уявіть, як би це виглядало: 
"Ось кохана, тобі листівочка, з Липнем тебе, моя мила! Нехай у липні до тебе липнуть лише хороші думки і слова, а не сусідські собаки та п'яниці!" ))
 

Або ще такий варіант:
"Любий мій, з Листопадом тебе! І нехай лист паде, оминаючи наше подвір'я – відразу на сусідське!" ))


Або, хоча б, по листівці кожної пори року! 
Ось так, приблизно, це б виглядало:
"З Весною, моя дорога! І нехай наш город, цієї весни, завеснується швидше ніж торік! І без нас!" ))
 

Або так:
"Прийми від мене, щире поздоровлення з Літом! Вибач, що це не путівка в Куршавель!" ))


Ну що, як вам ідея з сезонними листівками!? В підтримку цієї ідеї майстер-клас зимової листівки. І так-як ми люди нетрадиційні (не подумайте там чогось), в розумінні нестандартні і оригінальні – листівка хоч і зимова, але з натяком на швидший прихід весни. Бачите, хоч і сніжинка, але у вигляді букету квітів. І колір не традиційний для зими, але дуже теплий і святковий.

Крім того, в цьому майстер-класі є нагода усім попрактикуватися у вирізанні з паперу, а простіше у витинанці.

Немає коментарів:

Дописати коментар